You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Jaarverslag VIB 2018-2019

05 June 2019

Vind je het interessant om het meest recente jaarverslag van Vrouwen In Business in te zien? Stuur dan een mailtje naar info@vrouweninbusiness.nl

Waarom publiceert Vrouwen in Business een jaarverslag?

Zoals iedere vereniging zijn ook wij verplicht om onze leden en andere belanghebbenden en belangstellenden te informeren over ons beleid in het afgelopen en komende jaar. In het jaarverslag kun je meer lezen over de leden, de rol en de visie van het bestuur, de financiele positie en overige relevante cijfers en informatie.

Jaarverslag 2018-2019

Vrouwen In Business is opgericht op 1 juli 2016, wat inhoudt dat we inmiddels het derde jaarverslag publiceren.

Het jaarverslag 2018-2019 kun je opvragen door een mail te sturen naar info@vrouweninbusiness.nl of vul het contactformulier in en stel je vraag.

Ander nieuws

Sfeerimpressie Netwerkdiner Restaurant Oost

Het was een leuke en gezellige avond. Ondanks de beperkingen waren we in samenwerking met Restaurant Oost in staat een mooie avond te organiseren.

Corona-update van Paulien Boehlé - voorzitter van VIB

“Het nieuwe normaal, zelf moet ik daar nog best aan wennen. Het voelt niet echt meer nieuw en zeker niet normaal. Het is alweer weken geleden dat we in ‘intelligente lockdown’ gingen. Houden jullie het nog vol? Zijn jullie nog gezond?

Een hart onder de riem van Vrouwen in Business

“Het coronavirus heeft een bijzondere impact op de wereld, op Nederland en ook op ons. De door de overheid getroffen maatregelen hebben een aanzienlijke invloed op ons sociale en economische leven.”

Nieuwjaarsontbijt Vrouwen in Business, GDO, Open Coffee

Op vrijdag 10 januari kwamen vier netwerkclubs weer samen voor een heerlijk nieuwjaarsontbijt. Hiermee steunden we tegelijkertijd weer een mooi goed doel: Mama Café Roosendaal.

Lees artikel

Wat is podcasting en hoe kun je het inzetten voor je bedrijf?

Op 16 september 2019 liet Klemtoon Media Vrouwen In Business kennismaken met PR en podcasting. Wat is podcasting eigenlijk en hoe kun je het als ondernemer inzetten voor je bedrijf? In de grote zaal van Lodge Visdonk in Roosendaal hingen we aan hun lippen.

Impressie wijnproeverij door Winebizz en Vrouwen In Business

Op 23 augustus 2019 organiseerde Winebizz speciaal voor Vrouwen In Business een gezellige wijnproeverij. Het was een zwoele zomerse avond en we hebben genoten van de heerlijkste wijnen en diverse tapashapjes. Bekijk de sfeerimpressie.