You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Jaarverslag VIB 2018-2019

05 June 2019

Vind je het interessant om het meest recente jaarverslag van Vrouwen In Business in te zien? Stuur dan een mailtje naar info@vrouweninbusiness.nl

Waarom publiceert Vrouwen in Business een jaarverslag?

Zoals iedere vereniging zijn ook wij verplicht om onze leden en andere belanghebbenden en belangstellenden te informeren over ons beleid in het afgelopen en komende jaar. In het jaarverslag kun je meer lezen over de leden, de rol en de visie van het bestuur, de financiele positie en overige relevante cijfers en informatie.

Jaarverslag 2018-2019

Vrouwen In Business is opgericht op 1 juli 2016, wat inhoudt dat we inmiddels het derde jaarverslag publiceren.

Het jaarverslag 2018-2019 kun je opvragen door een mail te sturen naar info@vrouweninbusiness.nl of vul het contactformulier in en stel je vraag.

Ander nieuws

Wat is podcasting en hoe kun je het inzetten voor je bedrijf?

Op 16 september 2019 liet Klemtoon Media Vrouwen In Business kennismaken met PR en podcasting. Wat is podcasting eigenlijk en hoe kun je het als ondernemer inzetten voor je bedrijf? In de grote zaal van Lodge Visdonk in Roosendaal hingen we aan hun lippen.

Impressie wijnproeverij door Winebizz en Vrouwen In Business

Op 23 augustus 2019 organiseerde Winebizz speciaal voor Vrouwen In Business een gezellige wijnproeverij. Het was een zwoele zomerse avond en we hebben genoten van de heerlijkste wijnen en diverse tapashapjes. Bekijk de sfeerimpressie.

Lees artikel

Hoe belangrijk is het om zichtbaar te zijn als ondernemer?

We bieden onze partners hiervoor dan ook graag een podium. Mandy Godschalk van DoorZICHT Coaching ken je misschien al van het netwerken of misschien was je aanwezig bij de workshop paardencoaching afgelopen zomer.

Lees artikel

Word zichtbaar met een goed Linkedinprofiel

Zoals je misschien al weet is Linkedin het grootste zakelijke online netwerk ter wereld. Veel professionals in allerlei branches gebruiken het platform om zichzelf te presenteren en nieuwe connecties te leggen. Gebruik jij Linkedin al?

Lees artikel

10 tips: Hoe word ik zichtbaar met mijn onderneming?

Hoe profileer jij je als ondernemer en hoe zorg je dat je zichtbaar wordt? Zowel online als offline. Lees hier 10 tips die jou als ondernemer zichtbaar maken.